fredag !!

hej, nu var det helg igen :)
första lektionen idag var idrott då jag räknade
varven när sara sprang cooper testet och sånt.
sen efter det gjorde jag nationella muntliga med
sandra och fanny, jag tyckte det gick rätt bra ändå.
sen gick jag på bilden så jag slapp ha de sista lektionen
och sen käkade vi och sen sista lektionen svenska.
gick hem med sara och nu sitter jag här och kollar
på våra bästa år och lodar mig med bravo juice.
ska sova hos sara, och i morgon är det provincia
fast jag vet inte hur det blir med det, får väll ta och se.

sara pratade om att vi skulle baka idag så får se hur det blir.
annars blire väll bara slappkalas&massa saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0