fredag!

hemma nu och mätt som fan efter att min idrottslärare
bjudit mig och sandra på leilani mat efter vi hjälpt till
på volleybollen idag, det var faktist jävligt snällt.
blev iallafall att vara på aspen hela skoldagen och räkna
poäng och skriva i protokoll och kasta in bollar på planen.
och sen till lite sjukare saker, jag skrev att jag tkr synd om
killen som det har hänt. vad är de att skriva öppet om det ?
publicerade inte den kommentaren endå för jag gör de
aldrig med anonyma kommentarer så sry , vill ni skriva
nått så skriv fan inte anonymt för jag stör mig på sånt :)

iallafall ligger jag i soffan och kollar på nån serie som jag forfarande
inte kommer på. men nu ska jag fortsätta kolla på den så hade nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0