fullspäckat lov.

jag har grova planer för mitt sportlov. hela lovet är fullt 
2 nätter kommer spenderas hemma i min egen säng.

på fredan åker jag ut med innala till seskarö och ska även
hämta min snygga skoter från stugan och glaida med cheetah
kommer stanna där till söndag och sen åker jag hem och packar
min väska till pullinki och sover hemma i min säng till måndag.
måndag morgon åker jag till pullinki som iallafall kommer bli
jag carro anton sebbe och niklas sen kanske jenni&fille och kanske
jyri och innala också. stannar där till tisdag sent på kvällen och
kommer hem rätt sent och sover hemma i min säng och på onsdag
åker jag tillbaka till seskarö och åker på tempsu turs som vanligt.
är där till söndag och på måndag är det no school for me ithink.
för jag fick så pro som jag är ledigt då också så om det inte blir skola
då så kommer jag packa det sista och sen sola och köpa lite saker.
och på tisdag åker jag till thai. och är där i 2 veckor och kommer hem
den 25 och då blir det att komma tillbaka till rutinerna här hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0