godnatt

hej nu kommer mitt nattinatti inlägg och sånt där.
tråkigt att sova men det måste alla göra.
sitter och pratar med folk på msn men för det mest
så planerar jag carro o joni ja och moa en liten plan.
så a-a avsnittet bra , nog för jag höll på att somna.
legat ett tag och läst bloggar men hittade inget vettit.
jo i olofs blogg såg jag att de stog att dom bytt ut
tvätt medlet i skolan , det var därför det luktade fisk.
ni vet fisk när det legat sådär i solen ett tag på sommarn.
nej jag tykr inte om , nejnejnejnej!
men nu tkr jag att jag ska på toa borsta tänderna.
sen lägga mig i sängen vakna o så plopp är det torsdag,
men nattinatti !



THAILAND 27 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0