godnatt torsdag !

jag känner att sängen riktigt skriker efter mig nu.
även fast jag sitter i den. haha , imon har jag ännu
inte kommit på med några planer snälla nån hjälp mig!

jag är sån som måste veta direkt vad den ska göra,
annars får jag panik ringer runt till alla o frågar vad
dom ska hitta på sen vet jag inte hur jag ska göra
så imorgon blir väll en sån dag, alltså rätt jobbigt.
kanske rockkarusellen där ett tag jag har ingen idea
eller kanske , nej ingen aning.

jag är inte sån där fjortisgirl som pusspåkinden
smacksmack , love you , kramis and hugis.
men kan man inte dras till handväskor ändå?
jo för jag har hittat en jätte snygg på asos.com
jag vet jag har inte råd men kan man inte drömma?



samma med skor men drömmadet för saker fick ta slut där
och så ska jag nu ta med mig det in i drömmarna för nu ska
jag ta och lägga mig och dejta kudden som f*n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0