hejdå torsdag!

tänkte redan nu ta och säga godnatt för jag ska snart slå
på nån film och ligga här och kolla den sen sova sista natten
innan lovet äntligen börjar. trodde veckan skulle gå jätte sakta
men den har faktist gått rätt fort!
glömde nämna att vi har nu beställt stugan och det blir
jag carro anton jyri sebbe och niklas som åker dit.
carro och jag ska (efter anton lärt oss åka snowboard) ta och
ragga lite. eller hur carrue tagga för fan!

och sen.
VÄLKOMMEN TILL BLOGGVÄRLDEN SEBASTIAN.
brukar inte länka så ofta men efter allt ditt slit
med dina 4 inlägg idag (som jag tkr borde va fem)
så är du faktist värd en länk här på min ubercoola blogg!

Stekmeister.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0