Me and sara against the world

ska ta och avrunda min onsdag nu och sova lite grann.
men innan måste jag bara beklaga mig lite smått över en sak.
igår när jag och sara satt och skrev den ivrigaste konversationen
på länge så kom det upp i huvudet att fan tänk så ses vi inte på
3 veckor, mer änn 3 veckor ! det skulle inte gå för sarpan har gått
och blivit lite som en storasyster för mig fast jag är den äldre så
är det hon som alltid hjälper mig och som tar hand om saker som
jag inte alltid klarar av och helt enkelt backar mig rygg för att använda
lite coolare och mer snicigare språk. okej tre veckor låter kanske
inte så mkt men jag tkr så, så igår iallafall så satt vi där och pratade
i våran ivirga konversation och så kom vi fram till att vi skulle fixa på
nått sätt att vi skulle ses, på nått litet pikku sätt. för det var;
you and me angainst the world.

iallafall har hunnit ta mig en yougurt och en banan och nu återstår det
att vänta på att toan ska bli ledig, funderar alvarligt på att ta över moffas
toa. "lill toan" om ni nu fattar, men när jag var liten så skrev jag alltid en lapp
och klistade fast den på dörren för det stog "morfars toa" så han skulle bli glad.
har jag nånsin sakt att jag varit normal när jag var liten eller. ja men tillbaka till
det där med toan nu, för jag bor i samma hus som en mamma som tar hundra
år på sig på toan och som en syster som tar tusen år på sig på toan och sen
en pappa som när han kör 2an så det stinker uta helvette kan jag då lova er !
sen ska jag fylla på min sexigt blåa vatten flaska. det är nått fel på mig, kan fan
dricka litervis med vatten per dag och ändå är det det bästa man kan dricka enligt mig.
sen ska jag, för jag har läst att håret håller bättre göra två flätor i håret för om man
lägger upp det i en tofs mitt på huvudet som jag brukat göra så blir det bugg.
"fyra bugg och en flaska cola"
sen ska jag lägga mig i min dödssköna säng och sova så gott. det enda felet
med den där jävla sängen är att när jag gjorde om mitt rum så bytte jag bort min
1.20 säng mot en mindra för att få rummet att se större ut så jag håller alltid
på att rammla, men jag vaknar alltid när börjar glida ner. en gång har det hänt
att jag faktist har rammlat av den och slagit huvudet i en högtalare, lyckat va ?

nej jag tyckte det här inlägget är värt en applåd för jag brukar alltid skriva korta
ínlägg och nu sitter jag och skriver om toan och min säng och hela alltihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0