min helg.

-den bästa på länge
tja !
det blev inte att berätta vart jag skulle men vid halv 4 åkte jag
och sandra ut och for runt medans vi väntade på att dom
andra skulle bli klara for sen och hämtade kälken och åkte
till tirå där vi bastade och var där på kvällen där det kom folk.
igår vaknade jag tidigt som fan först för sara vaknade men sen
somnade jag om och sov kanske till 9 tiden steg upp sen for
vi och pimplade och grillade korv sen blev det svin kallt
om händerna och fötterna så åkte vi tillbaka till tirå och sen
hm.. ja , vi eldade bastu sen. och det kom folk dit och mot natten
så fick vi träffa på freddes vän gösta sån var grovmissbrukare xD
sen la han den på ett o passande ställe o la den på dennis kudde
o hahhaa . ja ni skulle sett , sara o jag satt o garvade så vi typ dog.
iallafall så vaknade jag tidigt idag igen av att alla började snacka där
men såklart var jag den sista som orkade ställa mig upp ur sängen.
sen for vi typ ut med skotrarna och så åt vi och sen diskade sara och
jag fick faktist hjälpa henne, och så har vi fixat chokladpudding sen åkte
vi hem och så nu sitter jag här och nu kom min syster hem så ska ta en
snack med henne nu. men vi höres och synes ! tjubre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0