min helg .

jag kom inte in på bloggen igår så skyll inte på mig.
men på lördag kunde jag inte ta mig till en dator så.
på fredag var vi hemma hos ida och fille innala& jenni
lagade mat åt alla , medans jag o ida var o fixade oss.
sen blev det röj efter maten och jag åkte hem till sara.

lördag var jag hemma hos mommo, för jag hade lovat det natten innan.
låg bara i sängen hela tiden och kollade på film och käkade massa godis.
somnade kanske redan vid 9 och vaknade kvart i 10 så jag var pigg på söndag.

söndag så åkte vi hem och mamma fick resfeber när vi var i koivakaangas hos
sussi&arto och hämtade pappa som partat hela natten i nån finskstad.
så hon bestämmde att när vi åker hem så ska hon beställa en resa till thailand
jag och innala hade inte pratat om de innan men jag ringde o kollade om hon var på
att åka veckan efter sportlovet och hon är på så 10 mars är det bokat så då åker
jag innala hanna janne mamma o pappa. det blir nice o komma bort lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0