nattttti


får bli ett godnatt inlägg idag igen då.
kollade just andra avenyn, jag måste sluta följa det!
massa bög prat och depprimerande saker.
iallafall så ska jag ta och gå och tvätta mitt ansikte snart
och så ska jag sätta en tofs mitt på skallen&borsta tänderna.
grannarna har klagat på ljudet och vad som härjas här under
nyår och det känns lite hemskt när pappa sa det till mig och
han vetat om det sen dagen efter nyår men först sagt det idag.
men det är sånt man får leva med. men nytt ställe nästa nyår eller?
jag är hungrig men kan ba äta bananer så är inne på min tredje.
haha till och med dom där godis bananerna var goda !

men hpda bor några planer för imorgon? call me !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0