no money for me

Hejsan!
kommit hem från station nu och sitter och äter nå äkliga kex.
varit den med sara min vän, och vi har väll inte gjort så mkt.
sitter i soffan helt ensam och kollar på nån konstig polis sak.
på lördag är det ändrade planer, jag har inga pengar alls för
min mamma tror jag ska göra nått annat med dom änn äta
och köpa en present till majso så jag får ta och skita i att äta
med alla girls som skulle vart mojs , och köpa en present till
majso senare, jag svär sötnos det blir en jätte fin.
planerna hos ida gick inte heller tack vare bristen på pengarna.
så sara är en räddande ängel, trodde jag skulle sitta ensam
hela lördagen så fråga hon om jag skulle med till stugan.
så dit ska jag på lördag om det inte blir nått problem,
annars stannar jag i staden och lodar med min data eller nått.

men nu ska jag kolla tv och sånt.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0