onsdag

tjenis.
kom just hem från staiton och sitter här nu och möglar.
mötte iallafall sara och dom på station vid kvart i 7.
sen var vi där spelade biljard och gjorde ingeting.
sen for vi till coop och sara köpte nå godakindersaker.
och sen tillbaka till station och möglade där med dom
sen skulle alla fara så jag gick ner och snackade skit
med the... pullinki gäng, om man nu ska kalla dom så
och sen kom jag i en häftig diskution med pecka !
sen skulle alla hem så jag slog som vanligt upp nummret
till olof och ringde henne. för jag vet att hon alltid svarar
och vi kommer alltid in på nått roligt ämne.
som idag. killarnas läng och sätta tårna över en annans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0