onsdag

nu är jag hemma, har varit på vift fan hela dan.
efter skolan stannade jag och sandra kvar för
att vänta på att johan skulle sluta så kom sandras
pappa och vi åkte till henne och så kom anneli
sandras mamma och så förde vi dennis på kalas.
sen vetni skulle anneli ut på en cruise, ja vi åkte
till vouno och där skulle hon då cruisa när vi sen
berättade till henne att de inte var så vanligt att
göra det i en by körde hon mot stan och fick se
dom nya husen vid oitnenspotatis. ni vet vart !
så dit åkte vi så skulle vi in på nån "mörkretsväg"
för det bestämde johan att den skulle heta och
sandra satt typ och garvade hela tiden medans
anneli berättade att spökerna var på middag och
vi fick köra utan lysen på bilen och de gjorde vi då.
men sen efter en timme for vi till virtanen och jag
tykte då de kändes konstigt när inte sarpan var där !
sen station, var där till 10 sen fick jag sjuts med jonkan
och nu har jag just varit och duschat och sitter i min säng.

hoh , min onsdag.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0