tjatjatjatja

tjenis!
hur tillbringades min kväll då ?
ja, först ringde jag sara och det blev ett vierdo samtal.
L-ska du till harioja?
S-jag vet inte , vänta.
väntade i några sekunder och hörde
S-fredde ska du till harioja
F-vem undrar?
S-lina, kunde hon komma med en sväng dit ?
F- ah .
sen kom hon tillbaka
S-jo du kan.
L-sara jag frågade bara om du skulle dit.
S-jojo jag ringer sen hejdå.

tog ett tag för mig att fatta vad hon menade men sen ringde hon
o sa att jag skulle till dennis på en gång och springa dit så hann
jag fan före dom, så åkte vi iallafall till harioja , som jag ännu inte
är hundra procent på hur man stavar, satt där ett tag och kollade
på när gubbar i tvn fiskade krabbor och rökte och drack redbull.
åkte sen till stan, dom sprang in på ica och jourlivs fast jag och
sara satt i bilen och snacka skit, sen dennis pappa satt o kolla
no wierdo program det där jag över levde ett japanskt lekprogram.
fast jag garvade ju en hel del åt dom där snygga japanisarna.
sen gick jag hem och pratade med sarpan i telefon och nu ligger
jag här och mina damer och herrar ajg tror jag ska ta mitt förnuft
till fånga och kolla twilight för den gnäller alla om.

men vi hörs .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0