torsdag

hallå :)
kom just från station har varit där med frankki och
bara slappat allmänt. sitter och pratar med innala i telefon
eller hon sjunger. nej la på orkade inte. men idag iskolan
så hade vi först film då vi kollade på paatrik1,5 den var fan bra
fast jag är inte så förtjust i bögar men annars var den good.
efter det hade vi lunch och sen så hjälpte jag sandra och
jenni, johan att flytta arbetsrum så vi gjorde det sista lektionen.
sen for gick jag hem med sara & jenni och så satt jag här och lodade
tills jag mötte frankki bakom station och sen satt vi där inne.
och nu har jag just kommithem. inte så vettig dag. men
nu ska jag ta och försöka äta min banan men jag tror det är
pencelinen som gör att jag mår illa när jag äter, usch allt
smackar unket och jag som tkr så bra om mat :)
nej nu låter jag som innala. puss!

19 dagar tills thailand
12 dagar tills sportlovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0