tråkigt att va sjuk

VEM:?
Vem är i rummet med dig? min hund
Vem fick du senast sms av? sara
Vem tänker du på nu? sara
Vem pratade du senast i telefon med? faster
Vems hus var du senast i? mitt
Vem sa du senast jag älskar dig till? innala.
Vem sa senast till dig; jag älskar dig? innala
Vem önskar du var med dig nu? hej !
Vem är din favoritsläkting? har många såna
Vem i din skola går dig mest på nerverna?

VAR:?
Var går du i skolan? gränsskolan elr vad ?
Var är din telefon? brevid mig
Var är din mamma? i köket
Var sover du? i min säng
Var handlar du mest? snälla fråga int 
Var fick du tag i tröjan du har på dig? tunisien , mammas gaderob 
Vart åkte du bil senast? sjukhuset
Var i ditt rum är du? är i vardagsrummet

VAD:?
Vad åt du senast? donno
Vad drack du senast? vatten
Vad har du för färg på dina byxor? shorts ?
Vad är den närmaste saken som är blå? en lampa
Vad är din favoritfärg? brun elr svart
Vilken film såg du senast? nån på tv4 film
Vad hör du just nu? hokey på tv

HAR DU NÅGONSIN:?
Sovit i en annan säng? ja
Hånglat på en bio? nej
Hånglat i skogen? ja
Tyckt att din kusin är het? faktist ja
kört över hastighetsgränsen? jodå ,
Målat om ditt rum? nej tapet
Dansat framför en spegel? klart
Fått hicka? ja?
Dumpat någon? ja
Stulit pengar från en kompis? tror inte de, kanske nån krona nångång.
Varit i slagsmål? har väll hänt.
Smugit ur ditt hus? aa
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja
Älskar eller saknar någon nu? ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0