houmenta

Hej och "godmorgon". ingentiligen borde jag sova i natt men jag har sovit
fram till klockan 8 så good luck att jag somnar , just nu är jag väldig röhösuhu.
så det blir väll att få tag på jenni på nått helvettes jävla sätt o be henne gå ut.
men ska väll kanske till station ändå på ett tag , natten tillbringades där .
jag smsade till olof & majso klockan 5över 8.
Jag är övertrött , jenni sover , fille snarkar , dom andra spelar
jag ligger¨på golvet och kollar svampbobfyrkant , vilket liv va ?
ring när du vaknar :)
kom hem vid halv 12 och satte mig o snackade med pappa o matchen igår
mellan sverige o kanada o de slutade med att efter allt snack om domare
så blev jag så sur att jag la mig ner och somnade bums.

nu ska jag snabba på nån ut med mig . hejdå



på den här datan finna bara sexiga bilder
jag vill ha min bärbara datan tillbaka nu !

Kommentarer
Postat av: m

haha jag själv :D

2009-01-06 @ 23:23:18
URL: http://mmmoaw.blogg.se/
Postat av: Louise

käften

tror du ja skulle satsa på han eller? jävla norrlänning :D:D:D

hehehe pussssssss

2009-01-06 @ 23:24:54
URL: http://lounilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0