slarvig.. nej inte jag!

ja, direkt när jag skvit inlägget så drog jag till stan
for hem bytte om och så stack jag till gräns och
träffade peolpe. sen drog jag hem, men han in
så började de åska som fan och jag kutade ut.
ajdå det ångade från vägen när det regnade typ.
kan inte förklara men det var hemskt !
men jag tog mig i kragen och körde iväg och möte
i&j eftersom dom blivit fast i regnet.
men när det slutat så drog jag mig hemåt och så
ringde jag betz nyss och sa att regnet var 3 km borta
för man kunde räkna till etttusentre men(så dum som jag var)
visste jag inte att man skulle dela det på 3 så.. ajaj
sitter iallafall ochväntar på min syster ska komma hem
och jag håller tummarna för maxmat, det brukar bli
så när hon varit ute på krogen, bra att dom är generösa
när dom har drukit. ja vad ska jag mer skriva.
jo sitter påpappas stationära data för jag har tappat bort
lösenorden och shit så imon kommer dom med
mobilabredbandet så jag får leva med det tills jag
hittat papprerna och sånt där.
nej nu ska jag avrunda och krypa under täcket i soffan.
ha det bäst så höres vi imån.


haha hittade en bild påmin syster när hon var lika gammal som jag(:ett bevis på att vi aldrig varit lika och aldrig kommer vara det.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0