hur blir det med vädret ?

jag vet jag vet jag vet det regnar och jag har uppdaterat
om vädret och sagt att det kommer bli fint väder osv.
men bli inte ledsna för enligt både smhi och tv4vädret
så kommer det sluta regna till imorgon. så take it easy
och håll tummarna nu! iallafall så var avslutningslunchen
jätte trevlig, har massor med bilder med orkar inte lägga ut
dom men dom finns på min bilddagbok med lösenord.
efter det mötte jag betty och tobban och käkade jordgubbar
sen stack jag hem och sen mötte jag sara och vi for till torget
och mötte betty fredde och olli. sen spenderades resten av
kvällen på stranden och det kom andra folk dit.

imorgon är det skolavslutning. har tid på leilani halv 12.
sen ska vi till hkb på kvällen och sånt där.
nej nu ska jag göra nått vettigt.
som tex duscha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0