onsdag

sitter i soffan nu och kollar på greys och käkar glass.
morsan och farsan håller på med att fixa alla rum
typ lägga upp skåp ja, det är fan aldrig tyst i det här huset.
nå idag har jag väll mest hängt på station och tagit de lungt.
for hem redan vid halv 8 så har jag suttit här sen dess.
snockat runt lite på bilddagböcker och så kollade jag sandras
och hitta lite gammla bilder från 2007-2008 tror jag det är.

sen frågade olof vad jag skulle ha för skor till skolavslutningen.
så här kommer det lite bilder. så ni inte kan tjata att det bara är text!




bilderna från bdb kommer senare det gick inte att lägga upp dom nu.

men nu börjar greys igen så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0