torsdag. 1 vecka kvar!

hemma nu. ja efter tårtan då och sånt. for
jag mot station för att möta sara betty johan & frankki.
sen försvann joppi för han hade kavaj och trivdes inte.
så vi girls spelade lite med andra ord som kom det
andra boys dit och vi spelade så kan det låta men haha
vi kunde inte reglerna. kan inte låta bli att garva när jag tänker
på hur det måste låtit när alla sitter och hittar på olika
regler och vi ändrar dom typ efter varie minut men ja.
trevligt var det. sen vid halv 10 stack jag hem och har nu bastat
och leget här i sängen och chillat som fan
funderat på det där med avslutningsmiddagen. alla pratar om
nå spec klänningar och grejjer. men nej tack varför det ?
man äter ju bara sen är det över så hm,
nu ska jag leta reda på min mobil som ligger nånstans i sängen
lägga den på laddning. sen ska jag joijna olof med att räkna får
och vänta på att john blund har tid att dejta mig.

.imorgon är det endast en vecka kvar!
fan vad tiden går snabbt ändå. lala i´m loving it!

här har jag slängt ihop bilder från systeris student idag.

Kommentarer
Postat av: carolina

haha nå inte =)

2009-06-04 @ 23:41:01
URL: http://cccarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0