vi hoppas på det bästa

och så var det bara fyra dagar kvar. ligger med datorn på
magen och käkar en kex choklad. funderar på att dra ut i
solen och lägga mig och förbättra på brännan lite grann.
ska fråga min kära mamma senare om hon kan sponsra
mig lite pengar till solariumet. för ja kan då erkänna det
behövs. har varit inne och kollat på olika sidor vad dom lovar
för väder till på fredag. hoppas på att tv4 har rätt annars dör jag!

själva skoldagen har varit chill. först gjorde jag mitt första prov i
matte idag. ekvationer och algebra. klarade det just och just !
imorgon väntar procent provet och det kommer gå åt helvette.
önskar jag aldrig bytt grupp. usch fy och blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0