what next?

för er som är intresserade vad som kommer hända i mitt
lilla liv nu under och efter sommaren borde läsa det här
inlägget. fastvar inte rädda det kommer bli kortfattat.
sommaren kommer jag spendera med mina vänner
och njuta, jag kommer både vara i stan & ute på öarna.
jag har två delar. men jag tycker det går bara fint :)
iallafall så ska jag ladda upp för efter sommarlovet
börjar jag; samhällsprogramet. tro det eller ej.
har hört komentarer om att jag inte kommer klara det.
men bestämmer jag mig för en sak så gör jag det.
vet att jag inte varit så duktig i skolan men jag ska klara det.
skönt med en ny start men inte för jag längtar. absolut inte!

det var väll det som kommer hända. kortfattat och bra ?
idag har vi varit i stranden och hållt olli sällskap.
det var jag sara fredde och mackan som var där.
sen spelade vi volleyboll också med lite folk.
sen for jag sara och mackan till torne och lekte i en lekpark.
bilder kommer. men inte idag och imon. men dom kommer.

imon åker jag föresten och firar mig. lite tidigt men de e ju
bara 2 dagar kvar och på min födelsedag är det midsommar.
så jag tror ingen har så stor lust att vara och fira mig då.
men nu ska jag dra. ni som ska komma imon och int evet nått.
soita mulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0