godmorgon!

kalla mig knäppis men inte kan jag sova nåmer!
vaknade för en timme sedan så jag är klar snart.
måste bara hitta nån tröjja att ta på och sen helt finito.
det är som är skönt är att man inte behöver ha nått smink.
för om man har några fläckar i ansiktet är det ingen bigdeal.
iallafall tänkte passa på att berätta om vad vi gjort i thai i två veckor.
fört kom vi dit och bodde på kamala och det var ett chill place.
vi njöt av första dagarna och sånt där.
sen åkte vi till phiphi och där var det ett party place.dom höll på
till sju på morgonen, ett ställe men lungt rekomenderar och jag ska
fan åka tillbaka.
sen åkte vi till karon och var där en vecka., ja det var väll
som ställerna vi bodde på, men ska börja kolla efter kläder nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0