godnatt

ursäkta dampen men iallafall så tog jag med tova ut.
kom in igen och packade lite saker och fortsatte att
kolla hur vig jag var, fast alla skrattade åt mig. så tror
inte jag är så jätte vig om man nu säger så.
och nej jag är inte hos ragge på fest {alla frågar!}
för jag orkade inte var så jävla trött + att man skulle va
tvungen att gå dit. lät på julle som det var choken att
jag låg hemma i sängen i lördagskväll. men nejnej!
iallafall imon är det söndag, ska sova jätte länge hade
jag planerat och sen ladda upp för en jobbig måndag!
har lite planer för måndagen där haha. först ska jag
palldra mig till skolan och va där till 2 tiden sen sola.
efter det måste jag på baken och hämta ut pengar.
och sen packa det sista, sen mot kvällen ska jag va
med sarpan&dom. eller vet inte dom. men med saradenunderbar
iallafall. jag är helt sjukt trött och jag ska nu läsa bloggar
sen ska jag sova. pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0