goodbye söndag.

ett snabbt hej nu för jag ska sova, måste vakna halv 7!
iallafall så kom jag just från duschen och äter ett äpple.
mys med kålsvart rum men endå ganska scary.
iallafall så for jag hem till carro och sen gick vi till sebbe
med snowboardarna och åkte lite på vägen i väntan på dom.
sen for vi till ica med carros mamma och köpte mat och
risifrutti och drickyoufurt och godis och dricka ja, hela ica!
sen for vi hem till sebbe och kollade madagaskar 2 men
jag har inte enns sett ettan så jag fattade typ noll men julle
kom fram till att jag åkte på honeymoon och sen när jag
skulle gå hem med henne så skrattade hon så hon fick
fram ett grisaktit knorr ljud och så garvade hon åt det,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0