helgen.

tjenare nu är jag hemma efter en helg först
på hankko som jag redan berättat om och sedan
furön, dit åkte jag på fredag kväll och om man säger
så , helgen blev inte alls som jag hade planerat.
på lördag skulle jag med folk till anton men nej.
iallafall på fredagkväll gick jag till station och sara
ringde och jag fick springa hem och sen tvinga pappa
köra mig till riekola hamnen, kom dit just och just och
åkte med sara till furön, där var fredde betty anton & antte.
så kom dm och matti också, sen på lördan så for vi och
pimplade och sånt där, och sandra och sara for till stan
jag och betty löste korsord och dom andra byggde sig en
"pulka" om man nu kan kalla den det. haha.
iallafall så i natt ställde man ju fram klockan, sommartid.

ikväll får jag se vad jag ska hitta på, men nått kommer väll upp.
nu får ni ha det så nice så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0