människor förändras.

tjenare, var just och driskuterade med majso utanför joni
och nu sitter jag hemma och försöker ta mig till sara fortfarande.
skulle vara helt bäst att få ta mig dit och umgås med henne!
orka stan nu. det är helt segt här, iallafall så måste jag ba säga.
ni som säger att de inte går att ändra killar så går de då visst!
min pappa, okej en och han är inte en kille men tro de elr ej
ha har också vart en ungkille en gång i tiden.

iallafall när han och morsan träffades så körde han raggar bil
drack inte nån alkohol som inte var genomskinlig och hatade
värme och ville aldrig åka utomlands. men nu , hahah
han kör en sån där silver bil som jag inte kan stava namnet på.
han dricker rött vin typ varie fredag och han älskar värme och
att vara utomlands, där kan vi snacka att min käre morsan fått
han att ändra sig ganska rejält! vet inte varför jag inte jag berätta
det , kanske för så många gör slut för dom är olika. men hallå
människor förändras , så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0