massa saker man borde göra.

tju!
sitter här nu i min ensamhet och kollar skotrar på blocket.
haha kan ju alltid börja kolla för min mamma har som sagt lovat.
är social på msn med folk och lyssnar på linkin park x)
borde igentligen packa min resväska men tappade suget efter
jag tappade bort mina jävligt snygga bikinibyxor. helt nya också!
men borde ändå plocka ihop skot jag ska ha med mig sen packa
till dom närmsta dagarna och sånt där men först måste jag äta nått.
och sen duscha. och om en kvar kommer min pappa med pengar åt mig.
iallafall har ju redan visat hur vi ska bo i kamala men sen åker vi ju och
sover på phiphi i tre nätter så tänkte visa vårat söta hotell.
kanske inte lýx men det är jätte mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0