min lördagskväll.

hejhej. nu sitter jag hemma med min
mamma pappa och sen fam pasma.
axel ligger på golvet med nån boll och härjar.
tova spelar på sin data och alla andra kollar
melodifestivalen men det är inte min favorit.
alla andra är hos raggie men nej tack att gå
dit, sitter häldre hemma och tar det lungt efter
en ganska händeserik vecka. men om 3 dagar
åker jag och innala till thailand.

nå tänkte ta och berätta, vi kom på onsdag till
seskis och sen kom majso jyri och joni dit.
satt i innalas stuga sen stack vi till viken och grilla.
på torsdag åkte vi till sandskär och grillade där.
efter det kom m, j och j igen och vi for till speeds stuga
och satt där sen blev vi hungriga och käkade skrovmål
på kiosken, sen tillbaka och kollade nån konstig film.
på fredag for vi till hamnskär och grillade med pia
pirre och ungarna, och sen hahahahhahaha pappa är
lite på packen och ligger och kollar hur vig han är och
axel sitter i spagat brevid ! haha. ja sen efter hamnskär
for vi till stugan sen mötte vi m,j och j igen och for till speed
satt där till kanske ja, vet inte sen grillade och jag blev snödoppad
typ 325 ggr  inte trevligt. hahhhaaha nu morsan också på golvet.
haha och nu sussi. och tova, oj nu arto. brb visa mina skils!
tillbaka, gick inge bra. ja iallafall sen efter vi grillat kollade vi tjorven
och sen somnade vi,vaknade idag och åkte till lappträsk och
sen drog vi till stugan igen och sen kom hanna och hämtade oss
och så hamnade vi istan igen. jag stack till sj mötte sara och gänget.
pratade lite om vad som hänt under dagarna här på lovet och
så stack jag hem kanske vid 8 tiden, nu ska jag hämta en coccosboll
och dricka trocadero. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0