nu är allt klart.

blir att ligga hemma nu resten av kvällen tror jag.
beror på om majso ska dra med mig ut eller inte.
läste saras blogg och jag började nästan gråta!
vet inte varför men att jag har sån tur att fått en sån
där jävla bra vän. hon är inte sån där som när man
berättar nått dåligt så blir hon deppig utan hon gör
det till nått positvt och säg nån som inte behöver ensån.
men jag ska köpa en present åt henne där. hihi  :)

men iallafall så har jag köpt två par skor idag.
ett par högre och ett par lite lägre och mjukare
och nu står min väska packad och klar och imon
ska jag bara ägna min tid åt underbara vänner
som min sara den underbara haha förstår inte
hur vi kom på det med vips så blev det:
saradenunderbara&linadenfina.

hahaha. men innala va inte ledsen jag älskar dig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0