one step at a time.

hej nu är jag tillbaka hemma på min vanliga säng vid
den här tiden. fast idag är jag faktist mer nervös änn
andra dagar, ska ju till sunderbyn röntka imorgon!
(besvänligt ord att stava fick söka upp det!!)
känns som julafton fast man inte är säker på om
den blir lyckad eller att man inte får nå presenter!
iallafall så började den här kvällen med att jag mötte
majso vid grankulle skolan, sen gick vi till station och
mötte anton och moa, satt och ugglade med dom ett
tag tills jag började frysa och då kom sara och betty
gående så jag gick ut och pratade med dom och sen
kom resten av gänget dit, blev gh och prat.
sen for alla utom jag&betty så vi satt där och kände oss
dissade och pratade med "thecafepersonal" sen kom
jonkkan och hämtade mig för jag är lat och orkar inte gå.

har just varit och duschat och sånt där.
men nu får vi ta och höras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0