ontontont. aj!

vet ni hur ont jag har, har så ont att jag nästan inte orkar
trycka ner dom här jävla tangenterna och jag ligger typ på
ryggen och trycker upp mig med benen för röven är öm !
iallafall efter jag vart hemma och chillat i 10 år så drog
jag till station och där var det väll några stycken, rätt tomt.
så jag stack hem och har varit här i en timme redan så
jag var alltså på sj i kanske en timme om enns det :)
dh börjar om nån minut och ska väll orka ställa mig upp
och gå ända till vardags rummet för att kolla på det.
imon har jag fan tänkt, om jag minns rätt att åka med innala
till seskarö och vara där ända till söndag.

vill passa på att tacka philip "fille" axved för att han väckte mig
i natt vid tre tiden och alla i hela rummet börja gapa åt mig!
så jävla dumma frågor; är det kallt i pullinki, är det mkt snö i pullinki
är det varmt i pullinki, är det kul i pullinki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0