senil ?

hemma återigen i min säng, skön fast klart man saknar sin feta säng!

iallafall så satt jag som väntat hemma till ungefär 6 förutom ut med
hunden en snabb sväng för att lugna nerverna, om man säger så.
det har typ varit nått fel med halebop idag. för först försökte jag ringa
sara men de gick inte, sen fredde det gick inte så skrev dom att jag
skulle till sara fort och då skyndade jag mig som fan för dom är bra på
att gnälla på att jag tar lång tid på mig. sen gick vi till dennis och satt
där i nånminut och sen till ica, köpte karra och dricka. sen tillbaka till
dennis och kollade nån film som jag inte vet namnet på och det stör
mig för den var helt klart värd att se. sara började lipa såklart.
och innan så satt jag och sara och berättade om våra män vi har på
natten. och dom minns jag inte heller namnet på, undra om sara senilhet
smittat av sig lite på mig. fan va garvade sönder!

sen gick jag hem med min kära vän olof i telefonen och pratade
om allt mellan himmel och jord som vanligt då.

men nu är det godnatt fast jag har sovmorgon i morgon för jag är jävligt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0