sista inlägg i sverige

nu sitter jag här i soffan och har vaknat för en kvart sen
har redan kört runt som en traktor i mitt rum och plockat
upp kläder som ligger på golvet så det är gjort och jag
ska få mina godisar på ett tag. iallafall så bussen går
11:20 och planet går 16:20 så det finns telefoner och
ni får smsa medans jag är där också, men inte alltid
jag svarar. och sara uppdatera din blogg annars kommer
jag tro att ni alla har dött där och du ska ha med fet text
jag lever, jag mår bra, ingen har dött
jag har blivit som en mamma efter det smällde sist fröken lilla!
haha men mamma är på jobbet, pappa är på toa och hanna
i duschen ja och såklart janne sitter väll uppe och är hyper
som vanligt eller nått sånt. men jag tkr bara om när folk är så
där överdrivet glada och typ är sig själv till max!




godbye my lovers !


Kommentarer
Postat av: betty

jag är ruskigt avundsjuk!! ha det kul och kom ihåg min beställning på barn! ;)

2009-03-10 @ 13:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0