skriver for eran skull, och for jag har trokigt nu.!

hejhej , big bloggarn har so holl koll for de kommer hela tiden
nya inlegg for po kvellerna har jag o fanny trokigt och do gor i hit.
2 bath i minuten ca 50 ore. inte so farligt. i allafall so hm idag ska
vi po beatch party. igor var de fest hela natten so for se om de e samma.
men om inte kommer jag nog till hotellelt tidigt so e nog inne kanske
en gong till ikvell. ingen e innte po msn okej de e nog for att allal e i skolan.
men ska ba sega att jag saknar er alla jette mkt ! men jag ha de gott !
sara po fredag/lordag tar vi en feene och so ska vi kramas so att vi dor!
du kanske inte e taggad men du har lovat. you know ! :)

Kommentarer
Postat av: c

miss yoou

2009-03-16 @ 15:22:32
URL: http://cccarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0