söndag.

sitter hemma nu igen efter vart ute med många coolingar!

först var det lite kaos för sara sa att vi skulle till frasses sen
skulle dom inte dit men sa att dom skulle möta mig men så
menade hon vid språk och jag vid frasses så jag åkte dit med
pappa och så hamnade jag där såklart och dom på språk.
så det blev att traska dit och sen "kostade" det 300 kronor att
komma upp för trappan, för betty anton fredde och mackan var
hungriga så så generöst av mig att låna dom mina 200 kronor.
sara och jag satt och kollade på. vi satt på amanda i en timme och
kollade på spårlöst. sen gick vi hem till sara och satt och kollade
på roliga saker från blocket sen for alla utom jag och sarpan
så låg vi och kollade "den rätte för rosing"
-hon är 35 år och dejtar en 19 åring. snälla!
och sen lite av oth plus kollade runt på fjortisbloggarnas videobloggar.
sen gick jag och min uberbra vän sara till station satt där och lyssnade
musik. sara sjöng och sa nått herejesus hojhojhoj. och så ovanligt
att vi började skratta för de gjorde vi ju fan av att sara la stolen på min tå!

skriver nog ett till inlägg senare i kväll om jag tid och ork.
nu ska jag tjata på sara att vi ska kolla twilight nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0