For a moment like this.

värsta datanörden jag har varit idag, men ni vet söndagar.
nu ligger jag hemma i sängen, andra natten sen jag kom hem.
varit full fart, men gud vad kul jag har haft det den här helgen!
var iallafall och mötte sandra och johan vid skolan och förde sandras
skor som hon lämnade här på torsdag, mer har jag inte gjort.
fått veta att jag har chill imorgon, på idrotten blir det att knalla
till riekola och stanna där engelskan och bilden så är det ju
närmare hem som såklart är ett plus för en latmask som mig!


Who can you really trust
Who do you really know
Is there anybody out there
Who can make you feel less alone
Sometimes you just cant make it on you own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0