det går bra nu.

fina vädret håller i sig, känns som sommar !
skoldagen har varit rätt lugn iallafall, första lektionen
hade jag muntliga i matte och hon sa att jag iallafall
hade fårr godkänt, och gud tänk så får jag bättre.
"du tog det här nationella som a peace of a cake"
så sa hon faktist, så jag har börjat bli bra nu.
efter det var de idrott på kuben låg och solade och
efter det for jag och sandra till netto och köpte en glass.
stannade bakom ica när vi så ida med lilla wille!
gud vad stor han blivit sen jag såg han sist.
sen engelska, ingen lärare så blev inte så mkt gjort för
min del. och efter det så hade vi bild och sen stack jag hem.

nu sitter jga och käkar chips i min säng.
kollar ut genom förnster på småbarnen som springer
runt på gatan som nå dårar. rätt härligt faktist.

Kommentarer
Postat av: sarppantheking

tung chipsmänkki! (x

2009-05-18 @ 23:15:04
URL: http://saravirtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0