godnatt

Tänkte bara klämma in ett godnatt i all hast.
ska ta och dejta kudden nu och sova ut riktigt imorgon.
så jag hoppas att varken sara elr betty ringer klockan 10!!
hållt på med min design , och okej den blev inte lyckad men
jag försöker lära mig lite. ska vi det jag försörjer mig på,
när jag blir proffs på sånt & tillvekar finuliga saker på colaburkar.
då jävlar ska jag ha en tackvårning i varendaste liten stad.

måste bara berätta om en lite finurlig sak anton&betty hade med sig.
man trycker den in i håret, det känns seriöst som hjärnan ska sprängas.
på tal om hår så har fredrik blivit svart/blå hårig. och på tal om hårfärger!!
jag kom på en sak undertiden jag satt och kollade på annat änn filmen
när det var som läskigast, att frankki&emil har blont hår och blondie då.
betty&anton har brunt hår och är därför brownie sen sara&fredde e nu båda
svart håriga eller mörkhåriga och är därför darkis. fan vad cool jag är!
medans sandra&johan är lite sådär udda. nej fan nu flammsar jag bara.
och du som visa fuck you i korsningen fast det var du som körde fel.
till dig säger jag bara (fuck you återigen) , hata är ett starkt ord men det
får man anväda mot såna idioter. jag hatar såna där jävla horballar :)
pusshej and goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0