jag kan inte sova...

härligt att man fått problem med att somna nu.
men tog mig upp i morse iallafall och typiskt mig
så stiger jag ju upp, klär på mig och borstar täderna.
sen är klockan typ halv och jag är klar . vaknar 07:20,
men iallafall så började dagen med so och vi håller på
med våran slutredovisning med vårat mini företag.
sen slöjd, men sista gången nu så gjorde inget alls.
vi satt bara och pratade och sånt där. chillt att bara vara
tjejer nångång också. sen lunch sen no och sist matte.
eller absolut sist var det att göra ett nationellt prov i no.
springa på aspen. ta pulsen och sånt där crap. förstår inte
menningen med att man ska ha nationellt prov i precis allt!

ligger nu i min säng. det är fan favorit platsen och tare lungt.
kollar ut genom fönstert på det gråa äkliga vädret och känner
mig otroligt deprimerad. nejnej usch för sånt men idag blir det
iallafall att köpa mig lite godis och dränka mina sorger. vilka sorger?

hejdå❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0