torsdag.

kolla , inte skrivit nått idag. har för det första inte orkat
och för det andra inte haft så mycket tid till att göra det.
men iallafall så började dagen med skola och nu är det
klart att vi ska till seskarö (endast 9.3) och bara ta det lungt.
det har regnat och varit svinkallt hela dagen idag och usch!
efter skolan for jag till banken sen köpte jag godis och la mig
och kollade ett gossip avsnitt. sen for jag bakom station och
mötte sara betty och fredde, sen gick vi till torget och mötte antte.
och sen for vi till svefi och kollade när folk spelade där.
efter det gick vi mot station och var där ett tag.träffade thilda och emil
och gick hem tillsammans med dom, har nu suttit och snackat
med min mamma om lite saker. hola vädret på tv:23 grader på lördag!
och på söndag 26 grader !! härligthärligt . men nu ska jag läsa lite
bloggar, borsta tänderna och sen ska jag faktist sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0