don´t stop

for och jobbade ändå och kom hem och låste
in mig på mitt rum framför allt pluggande jag har!
orkar inte mer, men jag måste har tagit en liten
paus för hjärnan höll på att kokas över av allt
jag förstår inte en sak, varför kan de inte bara räcka
med att kunna engelska som man kan alltså ni fattar
gramtik hit och dit, ingen bryr sig så mycket om det
men ja, de e väll ett måste. lika som matte usch

iallafall som sagt jobbade jag, hade så jävla ont
i magen så ida fixade en nappflaska med varmt vatten
som jag fick ha på magen och ligga ner. har nog aldrig
haft så tidigare. helt skumt det trök till och kände som
att jag skulle gå av, alltså uppe på magen. har ännu
ont men inte lika. nån som vet va de kan vara ?

imorgon, vakna halv 7 hålla i hanna, bomma igen alla dörrar
låsa in henne på toaletten, riva sönder hennes pass osv.
sen skola till halv 12. skippar matte stugan, ska plugga hemma
istället känns ovärt att vänta på matte stuga i 2 o en halv timme
för att sitta där utan att få närvaro i en timme. nej jobbar hemma

men nu fortsätta, får se hur länge jag orkar, men när godiset är slut
så slutar jag. får äta sakta så nått blir gjort. hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0