friday is goood

fredag bestod utav bakning (lyckad!!), kortspel, innebandy,
prat, skratt, och underbara vänner. kan det bli bättre eller ?
jag skulle baka en rulltårta.. men glömde kakaon till smeten
så slängde i den i fyllningen och, ja kan säga att tänk er en
pankaka fylld med choklad. så såg den ut på ett ungefär.
vissa gillade. men dom flesta.. älskade inte precis den!
sen skulle pojkarna spela innebandy, bettan och jag bestämde oss
för att vara med så jag med mina högklagade och lackleggins
tog en felhokad klubba och ställde mig på planen. dm & jag var team!
men vi gav upp ganska snabbt. satt där nere, spelade kort och pratade
sen just innan 11 ringde jag min mor och hon hämtade mig, har suttit
med mamma och pappa och kolla på sean banan. pappas nya idol!

imorgon, kommer koiva borna, som jag inte träffat på 2348 år känns det som!
så det blir trevligt, ska säkert springa på ikea. brukar bli så och på kvällen ska
dom vuxna ut så ska tillbringa kvällen med tova och axel här hemma. mys !
nå, nu ska sminket bort och sen ta av mig dom här kläderna, och slänga på mig
shorts och stoooor t-shirt. men vi hörs antingen senare eller imorgon!

 

har man inte kul, får man helt enkelt hitta på något !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0