fullt upp !

är trött. huvudet dunkar, men sitter här i hopp om att försöka vara vaken
när min syster loggar in. idag är det en sån dag jag önskar hon var här
ni vet alla har sådana dagar då man behöver prata och nån lyssnar och ger
råd. that´s my day today.

har varit i skolan i 11 timmar idag. slitet som fan men kul har vi haft det
första lektionen var matte och det blev en del tal gjorde men även en hel
del. vad ska ni göra i helgen.. mitt svar var tråkigt men sant; jobba hela helgen
engelska stod sedan på schemat men inget blev riktigt gjort eftersom jag visste
att sprutan väntade efter lektion. och när sara och gurra tagit den blev jag inte
lungare när en viss person "peppade" mig med: HAHA lina du kommer svimma!
men nej jag stod på bena. eller satt och hon trök in den och plopp så var det klart
efter det så gick jag och emilia och skrev på lapparna som vi skulle ha på kvällen.
vid kvart över 1 for hon och jag även till platina för att bli fixade för alla andra var
redan där. vi var där till tio över tre sen åkte vi till skolan och hade genrep och käkade
pizza. haha ; tornedalsskolan jag vet vart det ligger! JAG KOMMER JAG KOMMER !!
ni kanske inte förstår irnonin just nu alla men flickorna förstår nog den.
sen hade vi visningen och haha det gick väll prima skinka tycker jag väll!

efter det då. jo jag betty och sara gick till station och där tillbringades kvällen med
prat. bärning av stolar och skratt. även arm ont kan jag lungt säga!
imorgon har vi egentligen sovmorgon. men inte jag, i cant do it no !

nej antingen har min syster festat så hon stiger inte upp så tidigt eller så är hon
på nån morgon promenad ute i sydney. men vid datorn är hon iallafall int!
vi hör imorgon, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0