hihi, hyper

saker som har hänt har redan hänt.
och det går inte att ändra även fast
det är det man vill mest.
det börjar jag inlägget med!

ikväll tänkte jag inte trycka på kryss så jag
slipper skriva nå punkter inlägg här.
men iallafall skolan då. jo smidigt gick det väll
inte så jobbigt, men endå så efter skolan stack
jag och sara till station där betty fredde fille och ante
var, sen stack jag hem och väntade på att mamma
skulle komma sen ut och möta sara fredde och dennis
för att fara till cw och hämta filmen. och vi hade planer
på att köpa godis men såg priset och blev direkt snål!
så vi for till ica istället. billigt och bra, och sen till dennis
men jag och sara stack jag mötte betty och sen var de
film time haha betty ffick bli min kudde fan jag gömde mig
i hennes arm , bakom kuddar , skrek. ja ni som känner
mig vet hur jag blir när jag kollar film. vi kollade iallafall
daging to hell. haha vilken savning. inte rätt säkert med shit same.
så sen for vi ut och runtruntrunt. sen hoppade vi av vid staiton så
kom fille dit, sen kai så vi gick till media rummet och dom pillade
nått med hemsidan och sånt. sen gick vi ut och sen home home.

fan om jag råkar kryssa, då dör jag typ!
imorgon då. jo det roligaste; utveklingssamtal från 20 i 5 till 5.
men sen ska jag och äta med syster klockan 5. det blir nice
usch jag börjar nästan gråta nu, vill inte att hon åker men
vll ändå de för henne bästa, vet att det har varit mycket tjat om
henne på sista tiden men tänk er att ni bara haft ett syskon.
och så har ni typ bråkat en hel del, och kommit närmare varandra just
och så ska syskonet åka i väg i över ett halv år. säger bara bajskorv

men jag överlever, det är luuuuuuuungt.
nu sova för fa-an. chacha alla fans.
o lala lala i lika you baby o la la la .
jag är mätt. jag ska aldrig mer äta godis.

btw: som ni kanske märker så ser det konstigt ut när jag skrvit.
att jag börjar på ny rad så fort. men är van när jag haft min andra
textstil, men ska lära mig skriva bättre sen.

ne fifan jag ska sova, som fa-an. shit skoldata på laddning först


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0