i don´t whant you to leave

min mamma kom just in i mitt rum, hon hade varit på middag
hos nån så hade en spåkärring kommit dit och frågat våra stjärntecken
jag och mamma var lika på alla punkter, utom en känslomässigt
men nej jag tror inte på sånt. vet inte varför, tror på mycket men det
här fick mig börja tvivla på sånt här mer. för mamma och jag är inte lika!
men en sak hade hon rätt i, jag vill inte ha ett vanligt jobb. och jag är ingen
som låter folk göra människor i min omgivning illa. och jag är inte blyg av mig

iallafall efter skolan så kom hanna och anna och hämtade mig, anna släppte
av mig och hanna vid leilani. vi åt och pratade, och hon försökte lugna mig
med att det kommer bli bra. och jag höll med och så pratade vi om vad jag
ska hitta på efter gymnasiet. och plopp - jag ska åka till new york, kom jag
fram till. det har egentligen varit min lilla sidoplan nu ett tag men det är nått
ställe jag vill fara till. tänk alla trafik, fullt med människor allt det där!
-men man vet aldrig, kanske aldrig kommer iväg. men nått ska jag göra
iallafall vi käkat så kom anna och hämtade oss och dom körde hem mig.
hemma, jag hoppade in i duschen och sen ut, föna håret, klä på mig
sen kom mamma i så in i bilen och iväg till skolan för utveklingssamtal
hyfsat. men inte som jag trodde iallafall, skit samma.
sen for jag hem och var hemma i 20 minuter sen station. och där har jag
hängt hela kvällen. och nu funderar jag på ett a-a avsnitt sen sova.
sovmorgon imorgon! i en hel timma, skit länge men en timma kan göra mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0