kokoloro

oj!
mitt inlägg publiserades inte men det stod att jag sitter i cafeet
på station som jag fortfarande gör. slutat jobba klockan 12
men har inge bättre för mig, om 2 timmar kommer happisbladet
fredagens trevligaste grej, (skämt åsido) dm beställer en varm
korv med bröd och han har just avslutat sin korv med mos
he is mänkki. ragge trallar på nån låt. innala mumsar jenni likaså.

tack till kai som fixat inet till oss hit in!
har lan plats där uppe men orkar int gå dit, ensam flikka
tihi. testa slå mina floors i icytower. inte en chans att ni klarar det
ragge kliar sig i huvudet med en penna. jenni rapade och det lucktar
bajs. nu ska jag kila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0