last day

jag kan inte plugga, det är helt omöjligt.
det går inte, men ska försöka en gång till.
har iallafall varit på ica med mamma också
en sväng efter skolan. köpte lite saker till
maten sen godis till mig och sen chips till hanna.
lalala spagetti carbornara snart. mumms!

iallafall så for jag&sara efer skolan till station och pratade
med folket som var där. och ikväll e de onsdag och jobbar
men som tur var kunde jenni hoppa in ett tag så jag får
vara med hanna. min hanna. min hanna. min syster!
det roliga är att hon inte fått nå resfeber alls utan det är
jag och mamma som typ är tokiga här hemma och sånt.

vet ni vad jag gör nu ?
-jag äter en brejk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0