säger bara, åååååh herregud!

klockan är 7 och jag har gjort mig klar för att sova!
eller okej redan för mer änn en timme sedan var jag klar,
känns konsigt om det hade varit en vanlig dag hade jag
typ varit ute nu, och inte haft planer på att fara hem på länge
men idag, är det ingen vanlig dag utan det är dan efter dan.
men hade iallafall grymt roligt igår. vi brudar var hemma hos
fille sen drog vi ut vid halv 1 tror jag, sen var vi väll ute och
sånt till kvart över 2 då jag liftade hem med olof.
väl hemma fick jag grymma överraskningen att hela familjen
satt och väntade på mig, men det var no problemas!

vaknade i morse halv 1 av att sara ringde och sa frasses
jag segade mig upp och gick iväg mot fille för att möta
henne, betty, fredde, anton och dennis. vi gick till frasses
käkade, sen shell och betty började jobba så hon lämnades där
sen banken och tömma mitt bankkonto för att ge tillbaka pengar
till fredrik, sen till jourlivs, hydre filmen yes man , vi gick till dennis
och kollade den ett tag sen hem till fille hämta sakerna som lämnades
där igår sen gick jag hem, fyllde min vatten flaska tog godispåsen
och hamnade här. och har inga planer på att försvinna härifrån!

vill kolla typ nån gråt film, men inte själv. så jag ska kolla... a-a
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0